Забранена реклама на Ив Сен Лоран

Насърчава употребата на наркотици

Страшно нелепо. Новата реклама на парфюма Yves Saint-Laurent Belle d'Opium е била забранена, защото момичето от рекламата за кратко посочва ръката си. Три оплаквания били изпратени до Британските власти твърдящи, че рекламата окуражава употребата на наркотици! И аз в първия момент се учудих за причината, като вас!!!
Разбира се, продуктът се казва Opium и гласът в края секси нашепва „Аз съм твоята пристрастеност. Аз съм Belle d'Opium (Опиумът на Бел).” Има нещо общо с оплакванията. Обяснението от Британската комисия по рекламни стандарти: „В контекста на рекламата, Бел си движи пръста надолу по вътрешната част на ръката, това може да се възприеме като симулация за поставяне на инжекция с опиат в тялото.”


Още от темата "Секси Реклами":

Добавена на 06 февруари 2011 | 6:54:00