Хор от сутиени

Коледата на Виктория сикрет и Блейк Лайвли

Стартираме нова рубрика, в нея ще ви представяме секса като средство за продажба в рекламните клипове. Тази седмица сме се спрели на следните:
1. „Хор от чашки”



Публична обява за мъже: Купували ли сте някога сутиен на приятелката си? Обърквате ли се от цялата история за „размера на чашките”? Не искате да ви хванат как ровите в бельото за размера й, все едно сте някой смахнат перверзник? Новината е че Ла Сенца ви е улеснила с промоцията на колекцията бельо „Хор от чашки”, в която всяка дама носи сутиен, съответстващ на една от нотите от ДО до СИ. Ако вече сте се досетили, че нотите представляват различните размери на чашката сте една крачка пред вашите перверзно надничащи в шкафа с бельо приятели. В „Хор от чашки” дамите лежат върху бели матраци, символизиращи клавиши на пиано подредени във възходяща тоналност от ДО до СИ, и припяват Коледни мелодии. Както си е редно по това време на годината!

2. Майкъл Бей за Виктория сикрет - Презареждане


Миналата година режисьорът на супер екшъна „Трансформърс” Майкъл Бей, създаде телевизионна реклама за Виктория сикрет. В нея никой от моделите не се взриви с изключение на женските деколтета, но както може да се очаква от човек създаващ разрушителни експлозии в киното, рекламата беше изключително напрегната и гореща.

Той се завърна с втора реклама за марката, представена за първи път по време на модното шоу на Виктория сикрет. Новата реклама се казва „Нощ на хиляда фантазии” и ви пита „Каква е вашата фантазия?”. Следва експлозия на пулсираща красота, когато камерата на Бей се фокусира върху нежните извивки на богините иначе известни като моделите на Виктория сикрет.

3. Блейк Лайвли за Шанел

Блейк Лайвли от „Клюкарката“ и „Градът” е била избрана от ексцентричния Карл Лагерфелд за лице на неговата нова реклама за Шанел. 23-годишната Лайвли някога беше смятана за прекалено възрастна да играе ролята на общителната гимназистка Серена Ван Дер Удсън в „Клюкарката“. Възрастта е без значение, щом става дума за горещо излъчване и сексапил, които Лайвли има в излишък.

***

Лекция за чашките, Експлозията на Виктория сикрет и Блейк Лайвли…
Защо да не харесваме рекламите?

Още от темата "Седмицата е секси реклами":
Бельо продава застраховки за автомобили! Какво, какво?  

Добавена на 02 януари 2011 | 0:53:00