Приятелката на Марк Зукърбърг го напуска

2 седмици, и ДОВИЖДАНЕ завинаги

Присила: Марк, трябва да поговорим.
Марк: Добре! Какво има?
Присила: ОК. Наистина ми е много трудно… главно защото мисля, че ме избягваш… но вече е време ние…
Марк: Ей, знаеш ли кой видях днес? Твоята приятелка Джули! Трябва да й пишеш, да се свържеш с нея.
Присила: Марк, моля те. Опитвам се да ти кажа, че ние трябва да се разделим.
Марк: Но… но ако си тръгнеш..
Присила: Не, Марк, ти ще си добре без мен. Обещавам ти.
Марк: …ще липсваш на приятелите си.
Присила: Уфф, Боже! ОК, разбираш, че не говоря за профила си, нали? Говоря за нашата реална, истинска връзка.
Марк: Това е временно. Ти ще се върнеш.

Присила: Не, това определено е завинаги.
Марк: Явно ти не ме разбираш. Не се чувстваш сигурна със мен ли? Мислиш, че прекарваш твърде много време с мен? Не ме намираш вече за нужен?
Присила: Не, просто…
Марк: Има ли някой друг? Да не е Том?
Присила: О, не. За нищо на света.
Марк: Какво ще кажеш за всичко, което съм направил за теб? Снимките, календара, цялата музика, която ти дадох…
Присила: В интерес на истината, ти само ми я пращаше с линкове…
Марк: Помня как те направих по-социална?
Присила: Ти ми отне личния живот без да ме попиташ? Да, ти винаги правиш неща без да ми кажеш?
Марк: Ооо, извинявай, че искам от време на време да правя нови неща за теб, да разнообразява, да ти е интересно, да съм инициативен!
Присила: Инициативен?! Все още има боклуци от 2009 г., всяка седмица ти напомням да ги изчистиш. Виж, истината е, че имаме проблеми с доверието. И не мога да издържам вече!
Марк: С доверието???
Присила: Не ми позволяваш да спя до теб, защото се страхуваш да не открадна идеите ти!
Марк: Оооо, става дума за политиката ми за поверителност… толкова банално.
Присила: Марк, напускам те!
Марк: По дяволите, Присила! Ако ме напуснеш сега…
Присила: Да не се разделяме с лошо!
Марк: Остави ме да се изкажа! Ако ме напуснеш сега, можеш да се върнеш до 14 дни и ще подновя връзката ни.
Присила: Довиждане, Марк!
Марк: Но толкова най-много мога да допусна. 2 седмици, и ДОВИЖДАНЕ завинаги.

***

ПП: Всяка връзка, с действителни лица и събития е случайна и неумишлена... вЕрвайте ми !!!

Добавена на 14 февруари 2011 | 7:21:00