Изживейте тези няколко момента

Скарлет Йохансон празнува с магията на Moet & Chandon*

Много харесахме новият продукт на Moet & Chandon представен от Скарлет Йохансон. И защо да не ни хареса? Музиката е пленителна. Образите са отпускащи. И Скарлет Йохансон е прелестна. Също, продуктът съчетава цялата изтънченост и изисканост на един живот изпълнен от шампанско.
Разбира се, много малко хора могат да се похвалят с такъв начин на живот. Но и ние понякога си мечтаем.. И точно към това е насочена тази реклама. Нашите мечти. И като се замислим, всеки от нас има един или два важни момента в живота си, където шампанското играе главната роля. Сватба. Абитуриентски бал. Ново бизнес начинание.

Изживейте тези няколко момента и животът ви ще е вълшебен. И Moet & Chandon се надява да ги сподели с вас.
Това вълшебство е създадено от парижка рекламна агенция Works Advertisement и е заснета от британският фотограф Tim Walker.


* Обичаме красотата и всичко направено по перфектния начин, без да се прекалява, с точните пропорции. Така трябва да изглежда съвременната реклама – добре направена с лека еротика, дълбок смисъл и грабваща. Щом мисълта е съчетана с перфекционизъм успехът е неизбежен. АКО НЕ МИ ВЕРВАТЕ за какво говоря – „Моля пуснете си телевизора. Вижте как посредствени и ниско качествени рекламни спотове ни заливат, а некадърността струи от всякъде.”

Още от темата "Секси Реклами":

Добавена на 23 февруари 2011 | 6:07:00