Автомобилните марки още използват секса да продават

Сексът продава?


Автомобилната индустрия понякога бива обвинявана, че използва сексуално провокативни реклами за да продава. Ние сме ви подготвили цяла серия пресни примери в защита на това обвинение. Напоследък много компаниите отново се втурват с главата напред в скандални рекламни кампании само и само да впечатлят потребителя.

Преди много, много години имаше бум на сексистски реклами от автомобилното производство. Те често подчертаваха, че жените са опасни шофьори – пример с видеото на Goodyear.


Някои производители продължиха с двусмислени реклами като тази по-долу на BMW, в която жената се сравнява с кола втора ръка.


Още един пресен пример от Австралия на Toyota Yaris, която без съмнение беше свалена от ефир светкавично.

През 2010 г. Nissan реши да промотира новия Nissan Juke с поредица от рекламни спотове, в които модела автомобил беше съпоставен със супермодел. Кампанията се наричаше “Model vs Model” беше страшно вулгарна, стотици оплаквания заваляха, но тя пак получи огромно внимание в Интернет.

Рекламите с провокативни снимки са често срещани щом става дума за коли, мъжете се заглеждат. Въпреки това, няма много примери за момичета по бикини, които продават миниванове. Обикновено спортни коли и джипове се предлагат с най-разголените снимки както е в тази за Nissan Pathfinder.

Определени производители използват същите приоми, но с хумористична цел.

Рекламата на Subaru не е случайна. Двата им най-големи съперника, Lexus и Nissan, тъкмо бяха пуснали видео клипове с момичета по бански костюми.
Volvo също се подигра на конкуренцията като създаде клип, които се нарича „Как да направим секси реклама за автомобили?”.

Надяваме се да сме ви помогнали в избора на нов автомобил!

Добавена на 01 декември 2011 | 3:06:00